Laura, Eve, Anouch, and Yaël are four very different and very charming cousins, who have one thing in common: they lie, but always because of love! When the first three discover, a few weeks before the wedding of their younger cousin, that Yaël's perfect fiancé is cheating on her, they unanimously vote: "We mustn't tell her!"