They all stand out for their foolishness: the couple who goes to the Je suis Charlie demonstration, the babysitter who arrives off the cuff wearing a hijab, her brother who suspects that she is too loose in her ways, and even Boobs, the dope-smoking neighbor who chats the brother up.