Édouard, employed at a funeral home, leads a peaceful and routine life: work, home, dinner cooked by his wife, and reading a bedtime story to his daughter. One evening unlike the others, his daughter says a strange prayer. She predicts the death of one of the members of the family the following day. She repeats the same refrain over several nights. Until the day the dreaded event happens and she announces the death of her father.