Marion and Ben are both in their thirties and living in Paris. That and the Tinder app on their phones is pretty much all they have in common. But opposite attract, and two weeks after the first date, they are leaving together for their summer holidays... to Bulgaria. With no clear plan. And as they will soon discover, with very different ideas of what a dream holiday should look like.