Rose is a train-wreck : musician, wild, single, and no stranger to dancing all night (and day) at the club. Her sister Alice couldn’t be more different : a helicopter parent with her life on rails who prides herself in having control over every single aspect of her life. They don't agree on much, except on one thing : they urgently need to cheer up their mother, Françoise, who has just been left by their father for a much younger woman.