A woman is going to become a grandmother. Nothing has changed in her daily life, and yet... Like every week, this well-known actress walks to her English class. But on the way, after many unexpected meetings, she realizes just how much the imminent birth of her child's child affects her. These thoughts are engraved in her mind, in every facet of her life. As the days pass, and as she walks, she waits and prepares herself, allowing her life to be turned upside down. And then the phone rings, announcing the birth, earlier than expected, of this child who is already a part of her life.