The seventies. Micheline, a growing girl. A father obsessed by his moped and who nothing. A mother who goes hunting louses and who understands everything. A hippy who walks about with his guitar and has a great nickname. A tiny caravan, some copper that we burn. Tis is Micheline's world. A world where she becomes aware little by little of her femininity in the light of small events. Events which will incite her to claim her own. A world which extends.