Inseparable, Avril and her mother Mado could nevertheless not be more different. Avril, thirty years old, is married, has a job, and is very organized, unlike her mother, an eternal wild and carefree teenager who, since her divorce, has been living off her daughter. But when they both become pregnant at the same time and under the same roof, a clash is inevitable. Because, although Mado, going through a teenage crisis, is not ready to be a grandmother, Avril, in her own way, is equally not ready to imagine her mother... a mother!