The story of four hard-up women who, bereft of husbands and ressources, decide to hold up a bank in order to pay their bills and stave off foreclosure on a just-completed house. Having perfected their modus operandi amid much laughter and a profusion of baby bottles, they can't resist pulling off another heist. Finally, they plan the ultimate "big haul" designed to guarantee them a happy life free of financial worry.