Jacky, David and Nathalie are persuaded by a barely known little criminal to do a hold-up in a bank. But they're squealed on, just used as diversion while a group of professional criminals gets away with lots of money. The three youths manage to escape with a hostage and hunt down the gangsters -- but are welcomed with bullets. Jeanne Tufour, mother of one of the killed childs, takes bloody revenge.