A clever gang of thieves plots to remove a valuable Gaugin from a museum, create an imitation of the masterpiece, then pass off the phony as the genuine article. Yes, the villains are clever, but they never figure in the human element. Complicating this "perfect crime" is an imperfect murder and a few other unforeseen roadblocks to success.