A 100-year-old family feud in Albania continues to target men for vengeful execution in this somber drama. The people are bound by an ancient code of honor to avenge one death with that of another from the assailant's family. Gjerg (Jean-Claude Audelin) becomes a hero to his family when he kills his rival, but he knows he will soon be targeted for death himself.