It's a universal story, that of the encounter between a man and a woman, in a small Italian village in southern Tuscany. The man is an English writer who has come to give a lecture; the woman is a French art gallery owner. In some ways, it's the story of Adam and Even. An ordinary story that could happen to anyone in any place.