Jeanne travels to Japan to search for the rare medicinal plant ‘Vision’, which according to legend only appears once every 997 years under special conditions. On her trip, she meets Tomo, a forest ranger, who joins her in her quest and helps retrace her past. Twenty years earlier, in the same forests of Yoshino where Jeanne now hopes to find Vision, she experienced her first true love.