Valentin D. and Constance Brandt, a fashionable architect designer couple, prepare the opening of their retrospective at the Palais du Tokyo. But what no one knows is that, in order to become part of the Parisian design and luxury set, Valentin has lied about his working class origins in the north of France. So, when his mother, brother, and sister-in-law arrive unexpectedly at the Palais du Tokyo the day of the opening, the encounter between two different worlds is a major clash. Even more so when, after an accident, Valentin loses his memory and goes back 20 years in time, more from the sticks than ever!