Like everyone in his family before him, Little Spirou's path in life is already laid out for him. When his mother tells him that he'll be starting at Page School next year, Little Spirou, with help from his buddies, makes the most of his last days of school and finally declares his love for Suzette. But not just any old way—they decide to embark on an amazing adventure.