Pierre, a retired widower, hasn't left his house in two years. He discovers the joys of the Internet thanks to Alex, a young man hired by Pierre's daughter to teach him computer basics. On a dating site, a gorgeous young woman, flora63, seduced by Pierre's romanticism, suggests they meet. Pierre, in love, starts living again. But his profile sports a photo of Alex and not of him. Pierre must convince Alex to meet Flora in his stead.