Despite their total inexperience, three young rogues from the high-rise blocks decide to launch a protection business. Thanks to a 'mytho plan', they're employed to protect Marie Van Verten, a young, capricious and unpredictable woman and heiress to Belgium's largest fortune - and incidentally the target of over-trained killers. Will their capacity for improvisation be enough to save our heroes from the whole lot of trouble they've got themselves into?