What could be better than, to never suffer for love again, turning one's back on the couple life and to share an apartment with your best friend? This is what Vincent, devastated by his last break-up, has decided to do. Except his best friend is a woman, Néféli,a young, nutty lawyer.
They've barely moved in when the two pals swear that they will never fall in love again, will only have friendships and casual flings.