34-year-old Arnaud Mustier is a symbol of success and excellence. A hyperactive lawyer and philosopher, he even manages to annoy a few people.
However this apparent perfection shatters into smithereens. A few pimples and some strange impulses and the diagnosis is in. Arnaud suffers from LTCD (Late Teen Crisis Disorder), a rare pathology affecting male patients who experience delayed adolescence. Caught up in an hormonal storm, Arnaud soon discovers the youth he never had.