Successful businessman, symbol of a modern and uninhibited capitalism, Michel Ganiant has everything: money, power, love. And he wants everyone ot know it. While he gets ready to carry out the 'coup' of his career, he accepts to be filmed by Joseph Klein, an impertinent and commited journalist.
It was supposed to be an ode to the genius of the great man. It will be an astonishing and exhilirating journey behind the scenes of business and the lives of the rich and powerful. Welcome to the world of Michel Ganiant. Out of luck, it is also yours...