Director Jacques Baratier's Sweet and Sour is an independently produced project with a surprising amount of European movie-industry input. Guy Bedos plays one of several young French cineastes who take to the streets to make improvisational movies. The "cinema verite" quality of the film is somewhat undercut by the presence of major stars: Anna Karina, Simone Signoret, Jean-Paul Belmondo, Monica Vitti, Claude Brasseur, and many others. After several "spontaneous" vignettes -- a street tennis game, a striptease lesson, a West Side Story style gang rumble -- Guy Bedos announces he will go to Hollywood to film the life of Voltaire.