Antoine “Tony” Maréchal decides he’s going to live off rich women. At a winter ski resort, he meets Muriel who falls in love with him. He leaves immediately. In Tahiti, he cannot satisfy the sexual appetite of Baroness von Strasshofer. He finally meets Veronique and falls for her, but she doesn’t believe him.