Stephane (Jean-Paul Belmondo) has a predilection for being unfaithful, and when he is caught by his wife with the charming Julie (Sophie Marceau) in his bed, he passes Julie off as his daughter by a former marriage -- someone he had forgotten to mention before. Julie, of course, is not thrilled with the situation, nor is Stephane's wife -- and so the adventure begins in this ribald comedy.