"I wanted to make a film that would be pure entertainment. Really, deliberately! A mainstream, popular film. A show! Entertainment movies are there to be enjoyed at face value, for sheer fun. I wanted the actors to really have fun with their performances, even if the filming was sometimes difficult and complicated. I wanted the movie to be like one huge electric train set. Belmondo, Delon and Vanessa threw themselves into the filming like kids in a giant playground." (Patrice Leconte)