Belmondo plays a conman who gets tangled in a complex series of hassles that involve some well-placed kicks to straighten out. Everyone is after a microfilm he has, and when he is not hanging from a helicopter to escape his enemies he is bedding down one woman or another. Life, after awhile, seems fairly predictable as he goes from being airborne to bedridden or vice-versa.