Commissaire Philippe Jordan is a policeman prone to advancing the cause of justice by any means necessary. On his agenda is a powerful drug cartel working out of Paris and Marseilles, with a drug lord (Henry Silva) who is essentially inaccessible -- but not immortal. Stunts (performed by Belmondo) and chase scenes on land and water enliven the story, but the scenes with Belmondo's love interest are rather marginal themselves.