A stranger’s voice echoes through the receiver that Colette has just picked up, a cry for help asking Colette to go and get the stranger’s son and bring him to her.
The bad news is that the little boy, named Billy, who Colette finds herself having to pick up, is in fact a teenager at the ghastly stage of life when he is both demanding of attention and driven by an unpredictable and vague desire for the future. A future that becomes even more uncertain when Billy is left an orphan and Colette no longer knows how to get rid of this obstacle blocking the path that leads directly to love and to the beating of the heart that makes eyes sparkle. The kind of path that is sometimes dangerous and therefore safer to follow together.