Your only daughter is madly in love with an absolute fool, your sister has just got engaged to a stupid lout? Your best friend is going out with a jerk? There is still one man left who can save the day. His name: Alex Lippi. His profession: homewrecker. His method: seduction!
In a few weeks, for a fee equivalent to his reputation, Alex promises to transform any husband, fiancé or boyfriend into an ex. Hideouts, phone-tapping, fake identities, devastating smile, anything goes when it comes to fulfilling his contract. But be warned, Alex has ethics. He only breaks up couples when the woman is unhappy. So why does he accept this new contract?
His target is called Juliette, a young free-spirited and independent heiress. In ten days she'll marry an attractive young man whom she loves more than anything else in the world. Ten days for a hectic "mission impossible" of seduction, during which our high-flying heartbreaker risks discovering to his own cost that, when it comes to love, the perfect plan doesn't exist.