Northern Paris. Determined to revenge the death of one of their colleagues, a group of police officers storms a public housing high-rise block in which some gangsters have barricaded themselves. The police find themselves confronted with a horde of zombies. Cops and criminals are left with no other solution than to join forces in order to wipe out these terrifying creatures.