From the menstruations of their daughters to the birth of their dog, everything is under control in the life of Emmanuelle and Olivier Teziev. But this morning, Léa, their younger daughter, did not come down for breakfast. On her bed in her place, the family, discover with horror a monstrous cocoon. Gradually, chaos moves in.