Claire is given a mission that no one wants by her advertising agency : to dust off the communication of a small parish, Notre-Dame du Saint-Esprit. Initially unmotivated, she ends up putting her heart into the work, won by the enthusiasm of the young and dynamic father Vianney. The campaign she launched on social media then works beyond her expectations : Jesus seems to respond to it, via a Twitter account.