Damien and Nadia, in their thirties, are leaving Paris with Chloé, their 8 year old daughter, to settle in the French provinces. Damien is a graphic designer who negotiated a full-time remote working to follow his partner, who has just been offered a position at the Institut de Recherche Rivière, where she would work with her friend Marion. The couple is also expecting a child. But behind this new beginning lies a deafening threat that will soon shatter the happiness of this seemingly perfect family. Loosely based on Guy de Maupassant’s best-seller, The Horla.