Three female friends spend their nights in old abandoned buildings as graffiti artists and sharing scary stories n urban legends. One of the nights they learn about the urban legend of Kandisha, a vengeful demon who hates males. Later when one of the friends, Amélie gets abused by her ex, she summons Kandisha without realizing the consequences. The demon after killing the abusive ex boyfriend, goes on a killing spree targeting every male member within Amélie's circle of friends and family. The three friends tries their best to break the curse.