After a 10 years absence, Edmée returns to her hometown, a village nestled in the creeks of Marseille. She discovers that her brother Alex is still here, with a 4-years-old son. Alex doesn't want her back. But Edmée considers the child as a perfect ally to reconnect with his brother.