Fresh out of jail, Ulysse has only one idea in mind : making money. Confronted by his depressed mother, Gabrielle, the bills that never stop piling up and his desire to live his life to the full, he makes a plan. With his best friend, David, he’ll travel from rave to rave, selling a mixture of water and Ketamine from their food truck. Together, they hit the road...