Jeanne, a young woman, born and raised in Northern France, is visiting the Mediterranean city of Toulon for the first time. She is prompted by two events: the wedding of her sister, and the disappearance of her brother. He is a deaf-mute who supports himself as a pickpocket under the tutelage of a young Arab and an older bisexual married man with a weakness for young Arabs. The girl meets them and finds herself attracted to the young Arab and the older man's son, who is also bisexual like his father. She is soon torn between the two in a romantic and sexual dilemma that mirrors France's political turmoil regarding the nation's growing Arab population.