Margot, Jeremy, Salome, Cesar, Sonia... Five strangers between 18 and 50. With nothing in common but the urgent need to rebuild themselves and the bonds their addiction has destroyed. All choosing to abide by the rules of sharing, honesty, authenticity, and humanity. An incredible group of people alive and screaming out loud that “united we stand, divided we fall”...