Young people. A possible relief. A curse runs through the city, papers carry death, bodies fall. During the night of the demonstration, Carmen meets Hussain, a young afghan poet; crazy in love, the lovers won’t separate again. But, terrorized by the idea of him being arrested, Carmen forbids him to go out and shuts herself away with him. The lovers spend their days making love... little by little, Hussain gets the strange feeling that she keeps watch on him.