Is a woman less of a woman if she hasn't had children? Is she less of a person if no one desires her? Martha is strong, lively, sensual, determined. Right from a young age, she has only dreamed of one thing: to become a mother. Fate has refused her the privilege. Martha doesn't give in. She wages battle against her own body, but this desire for a child eats her up and ends up destroying the desire that her lover feels for her.