It’s the beginning of the week and the pace is already picking up for Marc, a sixteen-year-old student. He must pick up his sister from school, study for the baccalaureate, bargain with his mother for a bit of freedom, find time for his girlfriend, and then… And then there are a lot of unexpected incidents and life isn’t always easy. It’s the beginning of the week and there are still six days before Sunday arrives.