Juliette's going to be engaged. Her friends, Nathalie and Lys, they're organised her in the rules of the a a Hen do. But the deal changed when Nathalie talks to Juliette her own wedding's phobia. Nathalie imagines to run away the D-Day on board of a pink limo. One doubt will begin to worm in Juliette's mind.