An archeologist with a passion for her work, Anna Brahé has been excavating a vast underground site for several months, convinced that she will soon uncover a burial ground there.
Her superior, skeptical and impatient, sends Peter Morel, a famous archeologist, to evaluate the finds and check out what his young colleague is up to.