Detective Burgaud is having a hard time fitting in the Police department. So when Franck shows up to confess a double murder, she sees it as a sign ! She’ll finally prove her worth ! But Franck can’t prove his crimes. Burgaud doesn’t understand the guy, and why is he so eager to go to jail ?