For pretty Hind, sex often and always happens on the first night. Except Moktar, an old-fashioned romantic, presents her with a surprising ultimatum: they will sleep together on one condition only: he must dream of her! Armed with very serious methods, Hind enters into this crazy bet. The stakes involve more than some casual sex; the rediscovery of desire, and, perhaps, even of love are also in play.