Victor has two passions, one out in the open, the other hidden. He is mad about old cars and crazily in love with the baker who lives in the same building as he does, although he's never told her about his feelings. One morning, Victor buys a dazzling red VW Beetle Cabriolet. Will this beetle give the two lovebirds wings? Or will it be the beetle that flies off, much to Victor's displeasure?