Cléo is single and is terrified of becoming bald. Thinking a change of scene will do her good, she plans a trip to the seaside and invites Angela, her best friend, along. Angela takes advantage of every moment with carefree abandon, whereas Cléo struggles to rid herself of anxiety, torn between the child she no longer is and the crazy old lady she is scared of becoming. Until she encounters Jules.