Two groups of losers (Sarah, Benjamin, Laurent, Julien, Gaël, and Trash, Stick, Camille, and Charles) hang around their deadbeat neighborhood. They don't really know what to do, so they do nothing. Laurent would like to go out with Camille, the sister of Trash, who is Benjamin's mother's ex. Will the two groups join together their uselessness to each other's benefit?