Minh, a tiny, timid, and slightly idle man, is madly in love with Jasmine, his neighbor on the same floor in the apartment building. Each day, he keeps a close eye on her comings and goings, without ever approaching her, as he's terribly intimidated by the young woman and by her father. Until the day when, to get his dreamgirl out of a delicate situation, Minh will be obliged to break the ice.