Gabriel, author, abstinent alcoholic since three months, locks himself in his home and refuses to put a foot outside. Until Audrey, a girl looking for her mobile phone, manages to force Alcatraz. They get acquainted, obviously hit it off, but, neither of them are capable of undertaking anything serious, they decide to live their love story in a single night.